torstai 8. elokuuta 2013

Kampaaja

Heippa vaan kaikki! (:
Tänään siis kävin kampaajalla, joka ei ihan mennyt suunnitelmien mukaan.. Eli tarkoituksena oli ottaa liukuvärjäys ihan tummasta vaaleaan. Mutta kampaaja mokaskin sitten ihan kivasti ja eihän se väri edes tarttunut mun blondattuhin hiuksiin.. xd Nyt vaan joku ehkä 5-10cm tummentu tuolta tyvestä ja sielläkin on semmoisia vaaleita raitoja ja se väli osuus siitä liuku värjäyksestä mikä olisi pitänyt olla ruskea niin sitä ei ole ollenkaan.. xd
No kampaaja pahotteli sitten ihan hirveästi ja huomenna on uusi aika sinne jolloin se lupasi korjata mun tukan. :D Toivottavasti sitten huomenna onni olisi mukana. (; Se just ennen lähtöä kertoi että onneks mulla on paksu ja hyvä tukka koska joku ohut ja huonompi olisi mennyt kuulemma ihan pilalle tommosesta vaalea --> tumma vaihtelu värjäilyistä! :DD Sitten se vielä kiharsi mun tukan ja käski olla pesemättä ettei se näytä niin kauhealta.. xd
Sitten tänään sain tietää että se pate poni chevaluxista on luultavasti myyty! :,( Ainakin niin mä luulen koska sillon leirillä jotkut puhui että sen omistaja on laittamassa patea myyntiin, ja tänään kun menin tallin nettisivuille ei enää patea siellä ollut.. :(( Jotenkin vaan kauhea ikävä sitä vaikken sillä ole paloa mennyt kun sen leirin ja leiri kisat yms.. Mutta onneksi muistot säilyy! :3
Ei sitten muuta ollutkaan :D Ajattelin vaan nopeesti kirjoittaa jotain tännekkin kun ei taas postauksia ole hetkeen kuulunut. :D Jossain vaiheessa sitten kuvaa tiedossa uusista hiuksista! (;


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti