torstai 18. heinäkuuta 2013

Lintsil

Heippa vaan! :)

Olin siis eilen ja toissapäivänä linnanmäellä. Tiistaina menin sinne kummitätini ja hänen tyttönsä kanssa. Äiti ja kummitätini oli sitten yhdessä siellä ja minä seilailin Isan kanssa (kummitätini tytön). :D No käytiin sitten melkein missä vain laitteissa, paitsi Isa ei halunnut/uskaltanut tulla mihinkää hulluisin laitteisiin esim. kirnuun ja ukkoo niin ei käyty sitten niissä :D Mutta onneksi sain ylipuhuttua sen että pääsin sitten kyllä parriin kertaan käväisemään raketissa. :)
Huomattiin sitten ennenkun lähdimme lintsiltä äitin kanssa että jos oli ostanut kokopäivän lipun sinne, niin sai seuraavan päivän lipun vain hintaan 7e!! :D No päätettiin sitten ottaa se seuraavankin päivän lippu minulle kun olin jo aikaisemmin suunnitellut tulevani vielä kavereitten kanssa uudestaan lintsille. :)
 Lähdettiin sitten keskiviikkona 12 aikoihin netan kanssa lintsille. Oltiin siellä kokopäivä ja käytiin sitten ukossa ja muissa vähän hurjemmissa laitteissa mihin isa ei ollut eilen uskaltanut tulla. Aika kului tooosi nopeesti ja lähdettiin sitten lintsiltä vasta ennen 10. :D Oli tosi kiva päivä ja kiitokset siitä Netalle! :3
 Ei tullut otettua ollenkaan kuvia sieltä joten sentakia ennyt tunge tähän postaukseen ollenkaan kuvia. Huomenna olen menossa Helmille maastoilemaan Caritan kanssa. :) Sieltä sitten taas kuvia tiedossa! (;

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti